می سم از بین بردن درمانی به جای دیالیز به نفروپاتی فشار خون
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می سم از بین بردن درمانی به جای دیالیز به نفروپاتی فشار خون

"سلام آقا. من نفروپاتی فشار خون برای بیش از ده سال است. و من 43 سال مرد سن دارم. من می ترسم از دیالیز است. آیا هر درمان دیگر به من کمک کند؟ "بیماران مبتلا به نفروپاتی بیشتر و فشار خون بالا بیشتر شبیه او می خواهید برای دریافت یک درمان طبیعی برای درمان نفروپاتی فشار خون.

نفروپاتی فشار خون یک نوع بیماری کلیوی، که در آن کلیه است توسط دیرینه فشار خون بالا مجروح شده است. همانطور که همه ما می دانیم، کلیه محل اصلی برای از بین بردن سموم و مواد زائد از بدن است. زمانی که کلیه به شدت آسیب دیده است، دکتر بیماران رفتن برای دیالیز به زندگی طولانی تر نشان می دهد، هر چند دیالیز می تواند به مقدار زیادی از درد و رنج شود. در واقع، دیالیز است برای فیلتر کردن خون از طریق یک دستگاه برای کمک به بیماران. سپس، می توانید سم از بین بردن درمانی به جای دیالیز به نفروپاتی فشار خون؟

سم از بین بردن درمانی یک درمان جدید، که در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang ایجاد شده است. این کار باعث استفاده از گیاهان اسانس که می تواند به کلیه آسیب دیده برسد به طور مستقیم به گسترش عروق خونی، بهبود گردش خون میکرو کلیه، ترویج عرق کردن، و غیره و به این ترتیب، سموم است که مضر برای کلیه آنها را بازیابی کنیم بیرون رانده شوند. در مقایسه با دیالیز، از آن دارای عوارض جانبی کمتر است. بنابراین، سم از بین بردن درمانی یک راه بهتر برای کمک به بیماران خلاص شدن از شر چیزهای ناخواسته است.

چه بیشتر، یک یا برخی از درمان های طبیعی مانند پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، داغ فشرده درمان، کامل حمام درمانی، چرخه درمان، ادم درمانی، طب سوزنی، سلول های بنیادی و غیره خواهد شد به بیماران بر اساس اعمال است شرایط بیماری بیماران برای تعمیر عملکرد کلیه.

اگر شما علاقه مند در سم از بین بردن درمانی و یا می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر از جمله رژیم غذایی، اطلاعیه ها، علائم، و غیره در مورد نفروپاتی فشار خون، لطفا پیام زیر را ترک، و یا ارسال اطلاعات تماس خود را به ایمیل / واتساپ ما است. ما در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد.

پست الکترونیک: sjzkidneyhospital@hotmail.com

واتساپ / وایبر / ویچت: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: